Voor iedereen die een Google adwords campagne wil doen om meer bezoekers om de site te krijgen.
Het boek vind ik fijn lezen en het neemt je stap voor stap mee. In principe zou je na elk hoofdstuk aan de slag kunnen gaan met het besproken onderwerp. Op deze manier leer je het ook in de praktijk. Het boek bevat alle info die je nodig hebt als je net aan de slag gaat met Google Adwords (nu Google Ads). Check ook de video die op de website staat. Dit is een super handige tutorial over Google Ads!
De vragen die ook beantwoord worden. Voordat je een campagne start moet je goed nadenken over: Welke advertentiegroepen ga je inzetten? Welke doelgroep wil ik bereiken? Welke zoekwoorden ga je gebruiken? En hoe stel je deze zoekwoorden vast? Hoe ziet de advertentie eruit die je wilt plaatsen?
Kies je voor zoeknetwerkcampagnes? Ga je voor een displayadvertentie, adverteren via banners, of in video’s? Heb je al nagedacht over Remarketing?
En de belangrijkste vraag; Weet je wel hoe je jouw advertentie moet optimaliseren?
Het boek Google Adwords in 60 minuten is een klein compact boekje.
Dit is ideaal, want deze past makkelijk in je tas en dat heeft als voordeel dat je het boek overal mee naar toe kan nemen. Zo kan je bijvoorbeeld, wanneer je in de trein van school naar huis zit, het boek erbij pakken en weer een aantal bladzijdes lezen. Of je het boek ook daadwerkelijk in 60 minuten uitleest? Dat verschilt per persoon. Wanneer jij iemand bent die makkelijk leest en zich goed kan concentreren, dan is de kans er dat jij het boek wel in 60 minuten uit hebt. Zelf heb ik er max. anderhalf uur over gedaan. Ik werd soms hier en daar afgeleid en ik heb het niet in 1 keer uitgelezen….
167 (kleine pagina’s en grote letters ;-)
12,50 euro in paperback
12,50 euro als ebook